Ben jij klaar voor de klant van morgen?

Ben jij klaar voor de klant van morgen?

Als je dacht dat we de grootste digitale slag achter de rug hebben, kan ik je uit de droom helpen. Want de komende jaren wordt de wereld nog digitaler. En jouw klanten verwachten dat je met een nieuwe bril onderneemt.

Toekomstbestendig ondernemen, met het oog op groeiende omzet. Er zijn meerdere opties om dit te realiseren. Samen met jou zoek ik naar de beste optie(s) die bij jou, jouw organisatie, maar vooral bij jouw klanten past.

Meer bezoekers of klanten?

En jouw doelgroep in beweging krijgen? De klantbeleving staat centraal in het zaken doen van morgen. Je wilt niet achter de feiten aan lopen, maar anticiperen op de veranderingen in de markt en de wensen van jouw (potentiële) klanten.

Ik kijk naar de sterktes van jouw organisatie en bepaal samen met jou hoe deze optimaal ingezet kunnen worden. Zijn er nog kansen onbenut gebleven? Zijn er nieuwe markten die we kunnen aanboren?

Ik geef je door middel van data inzicht in de behoeftes en frustraties van jouw klanten zodat je jouw organisatie klantgericht kunt innoveren. Dit schept vertrouwen en zorgt voor een langdurige en succesvolle verbinding met jouw klanten.

Meer klanten
word een autoriteit

Word een autoriteit

Hoe vergroot je jouw online zichtbaarheid? Door een autoriteit te worden binnen jouw vakgebied. Wanneer men op zoek gaat naar een product of dienst uit jouw aanbod, wil je dat men direct aan jouw organisatie denkt.

Top of mind awareness noemen we dat. Maar hoe bereik je dat? Ik help je bij het positioneren van jouw organisatie of merk, het aantrekkelijk maken van je aanbod, het vergroten van je online zichtbaarheid en het etaleren van jouw expertise. En ik adviseer je over de in te zetten online kanalen om zo je omzetdoelen te behalen.

Ondersteuning marketing en communicatie

Marketing en communicatie zijn doorlopende processen die bij veel bedrijven niet de aandacht krijgen die het verdient. Alleen door consistent met marketing en communicatie aan de slag te gaan, behaal je de gewenste verkoopresultaten.

Daarom ondersteun ik organisaties met het succesvol opzetten, uitrollen en onderhouden van diverse marketing- en communicatieprojecten. Denk hierbij aan marketingcampagnes, contentstrategie, verkoopcampagnes, social mediabeleid en marketing automation.

Begeleiding MarCom