Hoe digitaler de wereld, hoe belangrijker het
menselijke aspect

Scan

We starten met een scan die zorgt voor inzicht in jouw successen, maar ook in je kansen en bedreigingen. Het is goed om deze zaken helder in het vizier te hebben. Mijn scan geeft antwoord op een aantal essentiële vragen.

Waar liggen de behoeftes en frustraties van jouw klanten en hoe kun jij daar slim op inspelen? Hoe interesseer je nieuwe klanten voor jouw merk? Hoe kun je jouw marktingstrategie efficiënt digitaliseren? De scan is de aftrap van onze zoektocht naar jouw nieuwe marketing- en salesstrategie.

start met scan
Digitale kansen

Digitale kansen

Jouw aanbod van producten of diensten wil je klantgericht communiceren. Maar hoe doe je dat op een aantrekkelijke manier? Met data-analyse van het websitegebruik en het aankoopgedrag van jouw klanten genereren we nieuwe leads.

We bepalen op welke online kanalen jouw klanten actief zijn en naar welke producten ze op zoek zijn. Met SEO en SEA versterken we jouw online zichtbaarheid. We bekijken digitale kansen door het inzetten van nieuwe kanalen, ook als je er nog geen ervaring mee hebt. Want jij wilt toch ook zijn waar jouw klanten zich bevinden?

Menselijk ondernemen

Mensen doen zaken met mensen. Jouw klanten verwachten dat jij snapt wat hen bezighoudt en dat je anticipeert op de manier waarop zij geholpen willen worden. Laat zien dat je met hen meedenkt en bied hen de oplossing waar zij naar op zoek zijn.

Ik denk graag met je mee over de manier waarop je jouw merk en organisatie een sterk menselijk karakter geeft en hoe je dit voor de lange termijn implementeert binnen jouw organisatie. Want persoonlijk communiceren is echt niet alleen weggelegd voor bedrijven als Coolblue of Bol.com.

menselijk ondernemen